Mera kvällsmys...

Välkomstkommittéen med Bella i spetsen.

Cessy och Betsy. 
Man kan inte tro att det är samma lamm som på den här bilden, tagen för 11 veckor sedan.

Jag behövde inte länge stå ensam på stenen innan jag fick sällskap av de här gossarna.


Selfie med Celtic.

Vi väntar oss nykläckta kycklingar vilken dag som helst, så då lovar jag åtminstone ett par bilder på dem som omväxling, innan jag igen återgår till fårbilder, hehe. Jag vet... det börjar bli tjatigt med det myckna ludna. Just det ja, Brynolf har igen börjat gala efter två veckor av stumhet. Jag hade aldrig trott att jag skulle komma att sakna det oljudet så mycket som jag faktiskt gjorde under den tid han var tyst. Vad han än led eller lider av, så mår han i alla fall mycket bättre nu och det är vi så glada för. 

Kommentarer

Populära inlägg