Skolstart

Idag inleddes vårterminen på utbildningen i landsbygdsturism med genomgång av examenskriterierna. En liten vink om att det börjar bli dags att fundera på examensarbetet om man av någon anledning inte gjort det ännu. Visst har jag ju funderat men på den nivån är det ännu, alltså inget konkret är gjort. Det krävs en hel del skriverier och ett kundtillfälle ska planeras, genomföras och dokumenteras. Jag har valt programtjänster som inriktning så jag ska hitta på ett program åt en grupp med mänskor. Vad det ska bli har jag nog klart för mig men att på riktigt ta itu med saken är svårare. Det finns alltid goda orsaker att skjuta upp det till senare.
Varför göra idag det man kan göra imorgon, eller hur var det?

Nej, vi har fortfarande varken snö eller sol, för att inte tala om is.
Bilden är bara ett tyst ställningstagande.

Kommentarer

Populära inlägg