Vårtecken?

Var då? Hade tänkt fotografera lite vårtecken idag men när jag kom 
så långt i sysslorna att det hade varit aktuellt, då såg det ut så här.

Som julkort kanske det skulle gå an, men vill man väcka vårkänslor så duger det inte!

Här tänkte jag falla ihjäl mig och lite senare var det Boris tur att halka omkring på det glashala, livsfarligt falska underlaget.

Här har vi nu en nyklippt Balder. Undrar vad han tycker om sin nya look...


Han ser ut som en av tackorna, stackarn. Han känner sig säkert naken och utlämnad utan sin stinkande skrud. Allvarligt talat tror jag han är nöjd att han slapp den.


Freja verkade lika förundrad som jag över snöovädret. Hon gick från fönster till fönster och tittade och nosade i luften. Saga poserar för ovanlighetens skull.





Kommentarer

  1. Säg inte annat. Man kan få spunk med mindre. Snö när det skall vara vår? vad är det för stil?
    Fryser inte Balder utan sitt ull? Fast stil är han onekligen.
    Hälsn. av gamla Mumin och jag

    SvaraRadera
  2. Jag tror nog inte att Balder fryser. Det är nog såpass mycket ull kvar ännu. Tänk dig en ylletröja, den är ju inte tjock heller, men värmer ändå! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg