Jag tröttnar...

...på det här vädret.
Jag hade bänkat mig på balkongen med kaffe, böcker och ett tovningsprojekt för att fördriva lite tid medan husvärden ordnar med nytt hem åt en söt liten kungssnoksbaby. Jag satt ca 10 minuter och läste, men började tycka att solglasögon skulle vara på sin plats, så jag gick in för att hämta dem. När jag kom ut tillbaka så regnade det! På riktigt! Jag var alldeles oförberedd på det regnet. Jag vet inte varifrån det där molnet smög sig på, men plötsligt var det där. Det var ju bara en kort skur som snabbt drog förbi, men jag måste i alla fall plocka in allt jag släpat ut...
För övrigt har jag inte gjort några stordåd idag. Jag har försökt titta efter om det syns flyghavre på åkrarna, men eftersom jag ju odlar havre är det inte alldeles enkelt att få ögonen på den. I ett visst skede är flyghavren nog betydligt högre än den odlade grödan, men ännu fick jag inte syn på någonting i alla fall. Bra så.
Just det ja, det dyker strax upp en ny liten grej under Produkter!

Kommentarer

  1. Alltså, jag älskar den där tomteflickan! Du kan nog du!
    -Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg